Sahabat SSP

Tuesday 30 August 2011

RaYa DaTaNg LaGi !?! Yeaayyy :D

assalamualaikum w.b.t...
Ramadhan telah pun melabuhkan tirainya. Fajar Syawal mula menyinsing menandakan bermulanya detik dinantikan semua Muslimin selepas sebulan berpuasa. Alhamdulillah syukur kpd Allah S.W.T krn dpt lg kita meraikan hari kemenangan umat Islam ini. Adakah kita akan berjumpa Ramadhan lagi pada tahun depan? amenn..insyaallah..kita serahkan segala padaNya moga kita masih diberi peluang itu...insyaallah.
Di kesempatan ini saya (pemilik SRIKANDI SANG PECINTA* a.k.a SSP*) ingin memohon maaf diatas segala kekhilafan kpd semua pembaca/pelawat/sahabat SSP* jika ada tersalah komen atau entri yg tidak membangkitkan ketidakpuasan mana2 pihak.
รεlﻪოﻪէ ﻪгﻨ гﻪկﻪ ﻪժﻨlfﻨէгﻨ ოﻪﻪF չﻪհﻨг ռ ъﻪէﻨռ
'Kullu a'min wa antum bikhair' yang bermaksud 'Semoga sepanjang tahun ini, kamu berada dalam kebaikan'. Ucapan Nabi Sallallahualaihiwasallam ketika Eidul Fitri. Lebih baik ini disebarkan daripada 'Selamat Hari Raya' :) Hadith shahih. Rujukan: Hisnul Muslim...~   
Dan tidak lupa sahabat2 yg memandu pulang ke kampung halaman tu, berhati2 la di jalan raya. PANDU CERMAT, JIWA SELAMAT. Insyaallah... Jum Pulang Ke Kampung!! JUM !!!


Wassalam sayang ... ✿ ~




*.:。✿*゚゚・✿..:**.:。✿*゚゚・✿..:**.:。✿*゚゚・✿..:**.:。✿*゚゚・✿..:**.:*.:。✿*゚゚・✿..:**

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...